Přání k roku 2017 - pochlubte se!

Vánoční přání rozeslána? Nastal čas na ta novoroční! Operátoři si zase mnou ruce, jak si posíláme SMS či emaily. Facebook, Twitter, Instagram jsou zavařeny; iDnes nás v Revui vybízí ať se pochlubíme.

Mám rád vtipná a žertovná přání.. Nejčastěji to řeším stylem PF - tedy Pour Féliciter.

Jedno z mých nejstarších dochovaných přání je na diapozitivu. Tuším, že jsem pak nechal vyrobit pár fotografií a rozeslal přísně vybraným nejbližším známým. V roce 1983 to nebyla levná záležitost.

 

Řada dalších novoročenek je buhví kde, včetně nápadů... Tak tady je aspoň výběr z těch posledních:

 

Také letos jsem se poctivně snažil, přemýšlel a dumal. Až jsem to vydumal... Využil jsem jistého artefaktu, který mám z dob studií v koupelně... Tedy od počátku 80. let. Proč? Jenom tak, pro legraci.

A tentokrát rovnou ve třech jazykových verzích, aby si to užili i moji zahraniční kamarádi.

 

Rovnou všechny ... upozorňuji, že se nejedná o žádnou propagandu, žádnou ideologii... Kdo by se v tom chtěl šťourat, tak jak v roce 1917 tak v roce 1957 se (pro mne) nic významnějšího nestalo. Tečka.

A komu by to bylo opravdu málo, tak jsem aspoň vymyslel nápis na jednu bundu a tričko... Ta možnost textilu je variabilní. Tak si to užijte!

 

Autor: Martin Faltýn | pondělí 26.12.2016 12:11 | karma článku: 12,13 | přečteno: 406x
  • Další články autora

Martin Faltýn

Než kočička vejce snese...

17.4.2024 v 12:05 | Karma: 13,93

Martin Faltýn

Kniha jako zjevení

11.4.2024 v 9:49 | Karma: 15,53

Martin Faltýn

Taky jde na vás jaro?

22.3.2024 v 9:59 | Karma: 14,44

Martin Faltýn

"Chci" nerovná se "Mám právo"

15.3.2024 v 10:08 | Karma: 16,44
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.