Co potřebuje chlap k nastěhování /nedělní blog/

Jel jsem právě tramvají do práce, když tu přistoupili dva mladí muži. Ten první nesl žehlící prkno. "No dobře," řekl jsem si. Ale vzápětí za ním nastoupil druhý s objemnou taškou a to už mne zaujalo.

Po nastoupení toho druhého jsem je prostě začal tak nějak podvědomě studovat. Tedy ani tak ne je osobně, nýbrž to co měli s sebou.

První, co bylo evidentní, že nakoupili u známého obchodního domu se vším pro domácnost.

Odtud už byl jen krůček k tomu, abych si položil otázky:

"Co tedy nakoupili? A proč? Jaký byl účel jejich nákupu?"

 

 

Tak, žehlící prkno bylo evidentní. Žehlit je potřeba. Odmyslím se teď od toho, že já sám žehlení nenávidím a tomu podřizuji nákupy svého šatníku. Ale žehlící prkno tu bylo a jeho majitel byl odhodlán je chránit vlastním tělem.

Mladí pánové byli dva. Řekl jsem si, že ten jeden druhému pomáhá.

Pohled na objemnou modrou tašku mne však utvrdil o opaku. Jednalo se o spolubydlení. Nasvědčovaly tomu dvě přikrývky, umně zabalené stlačeným vzduchem, jak to jen onen obchodní dům umí. I další obsah nasvědčoval o dvojici. Nestudoval jsem jejich vztah - ale evidentně byl kamarádský. Tím nemám v řádném případě na mysli nějakou sexuální orientaci, pokud byste mysleli. Na první pohled to byli spíše mládenci, kteří - podle oblečení - pracují v nějaké významné firmě nebo studují na renomované vysoké škole. A zařizují společné bydlení, předeším kvůli nákladům a svobodomládeneckému životu.

Nebylo totiž nemožno si povšimnout i předložky ke dveřím.

Nejnápadnější ovšem nebyla ona známá velká modrá nákupní taška, nýbrž:

karotonový nosič na sklenice - poctivě naplněný masivními, chlapskými sklenicemi na vino.

Pánové si evidentně rádi dopřejí vína. Nevím, zda vybraného a kvalitního, ale každopádné v množství větším než malém. A samozřejmě, v partě -  na domácím večírku. Jinak by ona krabice nebyla sklem přímo přeplněná.

Že se mohu mýlit? Máte pravdu, ale posuďte sami.

Takže, shrnuto, podtrženo - máte před sebou v  kostce, co chlap potřebuje k tomu, aby se nastěhoval.

  • - žehlicí prkno
  • - přikrývku (a určitě i polštář)
  • - předložku ke dveřím
  • - a šest sklenic na alkoholické nápoje

 

Trochu mi to připomnělo anekdotu, kterou kdysi vykládala Jiřina Bohdalová v době televizních estrád:

"Ta příprava odjezdu na chatu mi dá vždycky strašně zabrat. Představ si, že sebou musím vzít třiatřicet věcí: dvaatřicet karet a vývrtku!"

 

 

Autor: Martin Faltýn | neděle 8.1.2017 16:50 | karma článku: 19,40 | přečteno: 728x
  • Další články autora

Martin Faltýn

Než kočička vejce snese...

17.4.2024 v 12:05 | Karma: 11,96

Martin Faltýn

Kniha jako zjevení

11.4.2024 v 9:49 | Karma: 15,27

Martin Faltýn

Taky jde na vás jaro?

22.3.2024 v 9:59 | Karma: 14,44

Martin Faltýn

"Chci" nerovná se "Mám právo"

15.3.2024 v 10:08 | Karma: 16,44
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,68
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.