Martin Faltýn

Zašel jsem si bez víry na Festival výživy

13. 02. 2017 16:50:39
Vyživa to byla milá, leckterému oku lahodila. Odvahou jsem nešetřil, taky jsem to okusil. Jak to celé dopadlo? Nebudu hrát divadlo.

Začneme hned v tomto "stanu",
tedy rovnou u veganů.
Je tu spusta pochutin,
po chuti však ani stín.

Zdravě voní, zdravě chutná
voda kokosová hutná.
Ostatní je chuti jemné
jako když vám hlavu setne.

Kudy teče tudy léčí,
dodá tělu tu největší péči.
Tu největší péči dodá
prý i obyčejná voda.

Kdo má málo radosti,
prý se dojí sladkostí.
K ní se ale nedostanu
ani ve veganském "stanu".

Nakonec však chutě
spravil jsem si chutě.

Měl jsem totiž vážně zlost,
že jsem málem prokous kost.

A tak tedy na mou věru,
došel jsem pak ku závěru:

Zdravou výživu mám rád,
jen je po ní hlad!

- - -

P.S.: Nehledejte záludnosti,
je to jenom ku radosti.
Do pohody, do práce,
je to jenom legrace.

Nikdo neví kde Festival výživy je
je to jenom moje fantazie,
A kdo tohle všechno přečká,
zasměje se, vážně - tečka.


Autor: Martin Faltýn | karma: 14.55 | přečteno: 356 ×
Poslední články autora