Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

"Děsím, se s čím přijdete příště"

Napsal mi jeden dobrodinec v diskusi pod blogem. Vyděsil jsem se! S čím mám přijít? "Teřich, nehty a beďary" už jsem popsal... O Kalouskovi ani Zemanovi či Babišovi nepíšu. - Už to mám! Bude to o ... :)

Ne, nebojte se "o hovně" to nebude, abych nebyl sprostý. I když vám mnozí, zejména v přibývajícím věku potvrdí, že správé vyměšování je, zejména v přibývajícím věku, věc velmi důležitá. A nemusím se s touto problematikou obracet na odborníky.

"Závadnost" oním dobrodincem vyjmenovaných témat svědčí spíše o jeho mladistvém, nerozvážném věku. Zatímco Zdeněk Troška hovoří o "hedvábné stolici", pak dotyčný zřejmě ještě vůbec nezaznamenal, že jeho tělo žije. To se stává ve dvou případech: v mládí a po smrti.

Na rovinu říkám, že psát o politce mne příliš nebaví.

Sluníčkář nejsem, povinný komunista už taky ne; sympatizuji spíše s jednotlivými záležitostmi humanistického typu - odmítám dnešní sociopatii, lhostejnost a na druhou stranu: svět už taky zachraňovat nehodlám. Kariéru jsem ukončil před 27 roky a děkuji Bohu (a všem jiným svatým), že se mi splnilo to hlavní pozdější životní přání: "živit se čestně a poctivě". Což si mnozí řeknou, že tohle si může přát jen ten největší blbec.

Mají pravdu. Ve průzoru dnešního náhledu na život, kdy účelově manipulovat a lhát, podrážet a podvádět je téměř norma, nutně musím býti blbcem a všichni mně podobně takoví.

Jak s tím bojovat?

Tím nemyslím s tím, abych nebyl za blbce, ale abych BYL za blbce.

Přiznám se - vyhledávám pozitivní věci; věci které mne posilují, které jsou laskavé, dodávají mi pozitivní energii... aspoň já je tak vnímám. Ten výčet všeho možného by byl ne příliš velký, ale zato rozmanitý. Jsou to vybrané knihy, filmy, hudba a jiné umění... pohádky, humor, umělecká díla... A nejde jen o "klasiku" a staré vykopávky, nemyslete si. Potěší mne - kupodivu - i zdejší či jiný blog, např. youtuberský. A samozřemě občas i nějaký tv pořad.

Dávno už ale nejsem hltač obrazovky a snad jsem jím ani nikdy nebyl. Stejně tak chodím minimálně i do kina. Svým způsobem se dost dobře totiž nedokážu odpoutat jednak od kritického myšlení, jednak od humanitního postoje a pocitů... Takže se nedívám na filmy "jako divák", jak kdysi říkal jeden můj profesionální velmi dobrý známý - kameraman.

Takže - s tím vším jsem přišel "příště". Neboli dnes. A abych "cyklicky" završil téma na základě zvláštního přání "děsení se" onoho dobrodince... zakončím tento blog lehce provokativním obrázkem. Takovým pěkným komerčním pokusem pro to udělat něco pro děti. Pokud se mne zeptáte, zda se mi to líbí - tak nikoli. Vyjádření o zdravotní nezávadnosti jsem rovněž nehledal. Ale protože mám smysl pro blbiny a pro blbosti, tak nevidím důvod, proč sem onen obrázek nedat:

 

 

P.S.: Kdyby byl zájem - zejména onoho nejmenovaného diskutujícího - mám třeba ještě v záloze hemeroidy. Taky pěkné téma. Jistě bude bohatá diskuse...

Autor: Martin Faltýn | úterý 10.7.2018 12:37 | karma článku: 13,77 | přečteno: 879x
  • Další články autora

Martin Faltýn

Může za odmítnutí jednání o důchodech rozchod Andreje a Moniky?

Médii probíhá informace, že hnutí ANO odmítlo se zúčastnitní jednání od důchodové reformě. Prý je vláda rozhodnuta prosadit své tak jako tak. Není za tím ale něco víc?

20.4.2024 v 9:59 | Karma: 23,57 | Přečteno: 785x | Ostatní

Martin Faltýn

Než kočička vejce snese...

Cože? Vy neznáte jak je to dál? A vy nevíte, že kočka snáší vajíčka? Vážně jste o tom nikdy neslyšeli? Tak to čtěte dál...

17.4.2024 v 12:05 | Karma: 15,30 | Přečteno: 349x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Kniha jako zjevení

Občas daruji i knihu. Jen tak. Buď chci udělat někomu radost nebo přinést užitek. A nemám ani problém darovat někomu knihu ze své stávající knihovny. Včerejší „darovací akt“ mne ale dost překvapil.

11.4.2024 v 9:49 | Karma: 15,55 | Přečteno: 473x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Panichida za nového slovenského prezidenta Petera Pellegriniho

Jinak se to nedá nazvat. Médii rozdělený český národ se může radovat, že se médiím daří rozdělovat i národ slovenský. Ne nepodobni válečným štváčům přisolují si k novinářům i politici.

7.4.2024 v 9:31 | Karma: 29,00 | Přečteno: 817x | Média

Martin Faltýn

Kolik minut si denně vyšetříte jen pro sebe?

Tím teď nemám na mysli ono "já chci!" - neboli náš bezbřehý egoismus. Mám na mysli právě jen to "udělat si čas pro sebe a na sebe". Denně.

1.4.2024 v 10:30 | Karma: 12,74 | Přečteno: 300x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Velitelé jsou svině, moji rotu zničili. Ukrajinci hasí průlom v Donbasu

26. dubna 2024  14:54

Premium Zatímco Rusové rozšiřují průnik kolem strategicky položeného městečka Očeretyne, Ukrajinci řeší,...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.