Martin Faltýn

Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.

Martin Faltýn

Prý: vrah je zahradník

To bylo jednu dobu rozuzlením řady detektivek, až se to vžilo. Inu, vezmu-li to doslova, pak nemohu být vrahem. Nejsem totiž zahradníkem. A jako zahradník bych se rozhodně neuživil.

7.5.2022 v 8:08 | Karma: 15,30 | Přečteno: 348x | Diskuse| Hobby

Martin Faltýn

Když nevíte kudy kam, zajděte si ke kočkám

Tedy, "U koček" se říká snad dodnes jednomu bufetu ve Filmových ateliérech na Barrandově. Ale já mám na mysli mé čtyřnohé miláčky a protože nechci honit politiku, tak nabízím pár momentů z kočičího života.

15.3.2021 v 16:06 | Karma: 25,06 | Přečteno: 368x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Kocouři v novém

Už dlouho jsem zde nereferoval o blahobytu kočičího života našich dvou kocourů. S přesunem do nového jsme je sestěhovávali dohromady asi po roce zpět a měli jsme obavy jak se budou snášet.

4.7.2020 v 12:33 | Karma: 23,04 | Přečteno: 391x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Než pořád ty zdejší politické nesmysly, to radši pár kočičiích fotek!

Přesně k tomuto závěru jsem došel před malou chvílí, kdy jsem přemýšlel, že je na čase napsat další blog. O čem budou ale kočičiny tentokrát? O kočičím stresu!

28.4.2019 v 11:51 | Karma: 24,34 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Už jsem dlouho nepsal o svých kocourech

Před dvěma a půl lety k nám přišla dvě roztomilá koťátka. Tedy na naše přání. Řečeno s Karlem Čapkem: "Do dlaně se to vešlo." A od té doby...

28.12.2018 v 8:08 | Karma: 28,50 | Přečteno: 495x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Už je čas zase na kočičky

Nikoli ty vrby jívy, i když počasí vyvádí opravdu divné věci. Nejde ani o jiné přenesené významy toho slova. Jde mi skutečně o živočichy jako takové a v daném případě o mé dva kocouří pacholky.

21.9.2018 v 18:37 | Karma: 17,15 | Přečteno: 295x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Sedmé kočičiny

Znáte knížku Zdeny Frýbové "Robin"? Pokud ne, doporučuji... pokud jste majiteli psa, zejména foxteriéra, kterým Robin byl. Někdy mám ale pocit, že s mými kocoury bych směle mohl napsat něco podobného.

15.9.2017 v 16:50 | Karma: 27,16 | Přečteno: 463x | Diskuse| Ostatní

Martin Faltýn

Šesté kočičiny

Naši dva kocouři zdatně rostou a taky dělají vše pro to, aby rostli. Někdy mám pocit, že je lepší je šatit, než živit. A protože se zabývají nejen krmením, tady je zase řádka nejnovějších fotek z jejich života.

9.5.2017 v 10:37 | Karma: 24,50 | Přečteno: 553x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Kočičiny páté

Ano, moji kocouři už zdaleka nejsou malá koťátka. Naopak, jsou to klacci - přiznám se - mnou nevychovaní. Ale možná o to roztomilejší, i za cenu nějakého toho malérku...

17.1.2017 v 8:52 | Karma: 26,40 | Přečteno: 485x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Čtvrté kočičiny jsou tady

Od června jsem majitelem dvou koťátek... no, koťátek. To bylo v červnu. Mezitím miláčkové pěkně vyrostli a jsou z nich momentálně pubertální kocouři. Trochu nevychovaní, jako každá mládež.

9.1.2017 v 8:08 | Karma: 25,46 | Přečteno: 491x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Naše třetí kočičiny

Poté, co jsme v únoru osiřeli po našem "pacholkovi", kocourovi Kryštofovi-Kocourovi bylo jasné, že se s tím musí něco dělat. A tak už pátým měsícem máme doma DVA nové přírůstky a "užíváme si to".

31.10.2016 v 11:06 | Karma: 27,60 | Přečteno: 569x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Naše druhé kočičiny

Poté, co jsme v únoru osiřeli po našem "pacholkovi", kocourovi Kryštofovi-Kocourovi bylo jasné, že se s tím musí něco dělat. A tak už druhý týden máme doma DVA nové přírůstky a "užíváme si to".

20.7.2016 v 10:08 | Karma: 23,97 | Přečteno: 463x | Diskuse| Fotoblogy

Martin Faltýn

Naše první kočičiny

Poté, co jsme v únoru osiřeli po našem "pacholkovi", kocourovi Kryštofovi-Kocourovi bylo jasné, že se s tím musí něco dělat. A tak už čtvrtý den máme doma DVA nové přírůstky a "užíváme si to".

11.7.2016 v 8:35 | Karma: 26,27 | Přečteno: 561x | Diskuse| Fotoblogy