Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lanai

17. 12. 2010 13:47
Já bych si určitě nenechala ujít

Shinkanzen. Byl to zážitekR^

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

18. 12. 2010 5:04
Re: Já bych si určitě nenechala ujít

S radostí jsem si jej nechal ujít.

Opravdu jsem se chtěl soustředit jen na Tokyo, protože i tak jsem věděl, že to bude náročné. Však jsem také denně padal do postele únavou a poslední 2 dny už ani necítil nohy.

A navíc, nejsem vláčkař, jakkoli to může být zážitek - poslední možnost, kterou si zásadně vybírám k cestování, je vlak v jakékoli podobě. I třeba japonské, jakkoli se jedná o komfort a rychlost.

0 0
možnosti
L

laduk

16. 12. 2010 16:02
hm...

Jsem trochu zklamán, mohl jste toho stihnout víc

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.