Diskuse

Tokyo-Tokyo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D_L

4. 1. 2011 14:48
Zdravím, pane kolego:-)

Japonsko chci celý život navštívit z podobných důvodů jako Vy, ale přistoupil jsem k tomu pragmaticky: je tam draho a čím později tam pojedu, tím se příjmové rozdíly budou umazávat. Na rozdíl od jiných zemí JV Asie je Japonsko stabilní a je v podstatě jedno, jestli tam pojedu teď nebo za 10 let:-) Mezitím jsem si zamiloval JV Asii a jezdím tam co to jde, klidně i jen na 14 dní, když se vyskytne levná letenka, tam je to rok od roku jinak (a spíše k horšímu, jak to kazí turisté), chci stihnout ještě zbytky té neglobalizované Asie.

Velice se mi líbí Váš přístup: 6 dní je skoro blbost, ale splnil jsem si sen a ještě se vrátím. Dělám to podobně, nemusím na místě "vyluxovat" všechny zajímavosti a pamětihodnosti, to se stihne příště nebo někdy jindy.

Přeju Vám, ať se tam zas brzo a na delší dobu dostanete. A škodolibě Vám přeju to "low cholesterol" menu (pokud k tomu ale máte zásadní zdravotní důvody, tak se omlouvám), dávám vždy přednost opravdovému jídlu a to snad ještě nikoho nezabilo:-)

0 0
možnosti

Martin Faltyn

14. 1. 2011 23:17
Re: Zdravím, pane kolego:-)

Co si budeme povídat, čím déle jsem odtamtud, tím raději bych se tam vrátil. :-) Inu, počítal jsem s tím, že si Tokyo uloupne kus mého srdce.

A pokud se týká "low cholesterol" byl to opravdu jen můj pitomý nápad. ;-D Ale nebojte se, ještě jich mám v zásobě řadu a zas dám třeba někdy nějaký tady k lepšímu. (Mimochodem, kdyby to byly zdravotní důvody, asi bych později v Tokyu těžko cpal do sebe "mekáče" a "hamburgera", pokud jste to zaregistroval.) ;-)

Asie se opravdu tvrdě globalizuje, vzpomínám jaký jsem zažíval v Malajsii kulturní šok v roce 2004 - kdy už tam tvrdě vládl náš oblíbený práškovo prací koncern, stejně tak zmrzlinářská velmoc... a jen horko těžko jsem hledal ostrůvky něčeho původního.

0 0
možnosti

Lanai

29. 12. 2010 14:05
Japonsko

asi potřebuje opravdu víc než jeden týden.  Mě tam také  zaujala ta kázeň  Japonců a čistota ve městech.  A ten mumraj lidu.Bydleli jsme ve čtvrti Shinjuku  a  tam mě překvapilo množství bezdomovců kteří každý večer rozbalili papírové  krabice a nocovali před vchodem do metra nebo obchodama . Ale třeba se to tam už od té doby zlepšilo. A shikanzen na mě udělal obrovský dojem v organizaci na nádraží , stálo to i jen za zhlédnutí . Nejenže jezdí naprosto přesně ale když vlak přijel na konečnou naběhlo do každého vagonu pár uklizeček během pár minut zametly -i když nebylo pomalu co- sedačku otočily po novém směru jízdy a hned se jelo dál.  Japonsko je  prostě zas něco jiného a i když to "nebyl šálek mé kávy " tak si člověk něco pěkného odtamtud odnesl.

0 0
možnosti

kevinbb

28. 12. 2010 20:07
Mate karmu

i kdyz mne spise pripada, ze jste si tam jel nakupovat, ale je to vas sen a vase svoboda rozhodovani, takze vam nic nevycitam, Tokyo je opravdu parada.

A kazdopadne je to lepsi nez se vyvalovat celou dovolenou na plazi.

R^

0 0
možnosti

Martin Faltyn

29. 12. 2010 11:28
Re: Mate karmu

Ale kdepak. Pokud se týká nakupování - tak tomu jsem věnoval část prvního dne (Sensoji), třetího (Ginza) a den odjezdu na letišti v Duty Free. Tři drobnosti jsem koupil v Disneylandu - tomu kýči tam neodolá snad nikdo.

Možná Vás zmátlo to, že jsem tam nakoupil pro své bližní dárky na vánoce a příliš to v před- a posledním blogu zůrazňuji. To, že jsem nakoupil tolik dárků pro ně, byla odměna za to, že mne nechali jet samotného a pak: mám je opravdu rád, takže na tom kvantu kvalitních dárků nevidím nic špatného. JINAK: Projděte si všechy mé blogy z Tokya a uvidíte, kolik je tam o nákupech...

Hlavně jsem tam přijel pobýt a filmovat... a to se mi opravdu splnilo. V

0 0
možnosti

Linde CZ

28. 12. 2010 12:57
To video bude nekde ke shlednuti?

...docela bych se i mrknul :-)

0 0
možnosti

28. 12. 2010 13:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,71
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.