Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

eNden

13. 11. 2011 10:29
Mně by to

určitě moc chutnalo, ale nedá se nic dělat, až něco zhubnu, tak se tím odměním. Já mám ráda nastrouhanou nivu i na chlebu dát zapéct, takže takové karboše bych ocenila :-);-D

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

14. 11. 2011 8:07
Re: Mně by to

;-D

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

13. 11. 2011 9:32
Zdeněk Pohlreich

by Vás za to asi nechal na místě utratit, ale jsa humánnější, řeknu jen jediné: „poslintal jsem si pentli“. R^;-D

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

14. 11. 2011 8:06
Re: Zdeněk Pohlreich

Jak jsem (skoro) napsal, snoby nesnáším, nafoukance a chvástaly obzvláště. Pohlreich to vede. ;-D

Uklidňuje mne to, že jsme jeden druhým u... tamní části těla, takže se tím pánem v životě nemusím zabývat. Na rozdíl od nějmám rád lidi a neponiju je. Je to (ne)lidskej zoufalec. I kdyby takový ve skutečnosti nebyl a byla to jen hra, tak už jen fakt, že se k něčemu takovému propůjčí, vypovídá o jeho charakteru. :-/

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

13. 11. 2011 9:23
Hergot, chlape,

Vás je kus!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.