Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bouše

30. 11. 2011 8:34
"Data se ukládala na velká kola s magnetickými pásy,

finální data se tiskla na děrovací štítky..."

 

Po přečtení této zhovadilosti jsem už dál nečetl. :-/ :-P

0 0
možnosti

Martin Faltyn

12. 12. 2011 6:38
Re:

To je dobře. Je zbytečné, aby čtením tohoto blohu ztráceli čas lidi bez trocha smyslu pro humor a toleranci.

Jistě: data se zaznamenávala na magnetické pásy na velkých kolech, stejně tak děrné štítky byly vlastně prostředkem pro zadávání či ukládání dat - to dle potřeby. ... No, jestli potřebujete ke čtení něco odbornějšího, zkuste něco ze série For Dummies. ;-)

0 0
možnosti

eNden

30. 11. 2011 8:12
Objevování počítače

a jeho funkcí se vším všudy jsem začala v roce 1992. Ještě jako produkční Všeobecné československé výstavy 1991, kdy jsem produkovala v pavilonu Pyramida expozici PC a cad systému, říkala jsem, že mě počítače v mém věku už minou. A ejhle "vaise rábe" naskočila jsem do dobrodružství jeho objevování. Byla jsem opravdu partyzán samouk a záhy, když v zaměstnání tato technika nastupovala, strčila jsem mladé do kapsy a s pécéčkem si tykala. A učit se musím pořád. A to já moc ráda, pécéčko je můj kamarád až do hrobu :-)

Měla jsem podobnou škatuli na diskety, ale dnes už jich mám schovaných jen pár... Hezký článek!!

0 0
možnosti

TondaN

28. 11. 2011 13:32
v těch začátcích jsem

jsem i "programoval";-D takové drobnosti na hraní" . tak to bylo někdy dílo .samé konektory ,letování,drátování,no škoda řeči.

když si syn poprvé sestavil počítač,jen jsem nevěřícně zíral. jenže:"tatí,to se jen sestrká dohromady a ne jako ty s těma drátama"..!:-)  takže,dneska průměrný oragutan,omlouvám se všem odborníkům, krerý umí tu počítačovou angličtinu ,si počítač "zbastlí"sám;-D

 a je po nostalgii.:-/

jo,taky jsem byl členem 602.organizace svazarmu...

0 0
možnosti

TondaN

28. 11. 2011 13:34
Re: v těch začátcích jsem

ještě mě napadlo: co já se nasháněl "integráčů v ndr a polsku:-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS