Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

1. 4. 2012 21:21
Nejvíc jste mě překvapil s tím.

že jste všichni na živu, to já jsem mladší a už dva se uchlastali. A nejvíce jste mě potěšil s těmi keckami. Olé!!!

0 0
možnosti
BP

bpod

1. 4. 2012 21:04
Pane Faltýne,

děkuji, moc hezké čtení.

0 0
možnosti
AN

TondaN

1. 4. 2012 20:46
jo jo,

to jsme s holkama ožrali na radost ze setkání.kluci šli pařit do jiné hospody,protože se vidí často.už je to zase pár let,jestli se sejdeme po padesáti ve zdraví ,bude to ,doufám hustý.;-D

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

1. 4. 2012 20:53
Re: jo jo,

R^

0 0
možnosti
N

nekom

1. 4. 2012 20:20
Hlavně že jste všichni

živí a snad se máte i dobře... R^:-)

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

1. 4. 2012 18:47
...

:-)R^

0 0
možnosti
BR

Stobka

1. 4. 2012 18:46
Taky sbírám vtipy s Pepíčkem

tenhle je dobrýR^

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

1. 4. 2012 18:52
Re: Taky sbírám vtipy s Pepíčkem

Ano ano... variantu tohoto vtipu jsem si vypůjčil z Kameňáku, kde jsem měl tu čest se taky mihnout v jedné roli. Jen na okraj připomínám, že tam nejsem ten, který říká "Heskýýý" a vrhne se na kačenu, nýbrž ten, který se odvážně jako první napije modrého pramene a vrhne se na Jarku Obermaierovou coby bordelmamá. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.