Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Po přečtení článku a diskuse jsem si vzpomněl, jak jsem v 91 jel se svojí první ženou hromadným zájezdem do Vídně. Po hodině cesty byl celý autobus zasmrádlý od řízků zapařených v igelitech. Po vystoupení u Schönbrunnu si všichni posedali kolem kašen a plotu a jali se ty řízky žrát. Návštěva zámku nikoho nezajímala, takže jsme byli s ženou jediní, kdo obětoval 120 šilinků za vstupenku. Situace se opakovala i při prohlídce

Hundertwasserhaus. Při procházce na Maria-Theresien-Strasse, kde na tržnici se účastníci zájezdu vrhli na ochutnávky klobás, salámů a sýrů,takovým způsobem že to prodejci raději stáhli. Takže jsem se s manželkou oddělili a šli na tůru, prošli pár restaurací a hladových okének a utratili jsme asi dva tisíce šilinků jen za jídlo a pití. Dokonce jsme navštívili i slavnou kavárnu a dali si opravdový Sacher. Od té doby jsem zanevřel na podobné zájezdy. Protože nerad jezdím s lidmu typu Faltýn, kteří kritizují to co neznají a hlavně ani nechtějí poznat.

8 1
možnosti
Foto

Asi byste se divil, co všechno jsem poznal a za co jsem utratil peníze! Ten Váš opravdových Sacher si pravidelně vozím z Rakouska, kdykoli mám příležitost - např. při přestupech na mezinárodní lety a ty zdaleka nevypadají tak, jak je popisuji v tomto blogu. ;-D

Asi jste také nepochopil, že vidět věci a popisovat je ještě neznamená, že takový jsem já sám. A nebo co je to sebeironie.;-)

Ostatně můj otec se ve Vídni narodil. Ale co vám weltmanům budu povídat.

1 3
možnosti

Pane Faltýne, já myslel, že článek je úsměvnou humoreskou o tom, jak si malý čecháček vyrazil na výlet na Kanáry Že jde o nějakou karikaturu, víte...

A teď s hrůzou po přečtení diskuse koukám ... vy jste to myslel vážně, že?

 No teda...:-/

6 1
možnosti
Foto

Těší mne, že jste pochopil, jak je to celé míněno. ;-)

Kdybych to myslel smrtelně váže, tak bych musel psát z blázince, ne? ;-D

Na druhou stranu: přeci si nenechám kálet na hlavu, ne? Ona i taková diskuse je docela švanda. A obzvláště zábavné je, kam až jsou ochotni někteří diskutující zajít,

Mne to dokocne stálo jeden smazaný příspěvek a asi i nějaký dukát. ;-D Ale za tu švandu to stálo.

Mějte se fajn.

1 5
možnosti
RJH

Pane Faltýne, Vy někomu vyprávějte, že mu čouhá sláma z bot. Po tomhle kousku jsem se začetl ještě do vašeho referátu o cestě do Vídně, jestli bude stejně poutavý, a chtěl bych Vás o něco požádat.

Odpustťe si věty typu "Důvody záměru jít na jídlo sem byly dva. Tím prvním bylo to, že údajně ke kávě Kaiser-melange dávají zdarma hrníček navíc... - čili opět se projevila má ČESKÁ vlastnost..." "Doma hezky ČESKY putují do lednice nesnědené chleby."

Ne, to není česká vlastnost a není to české. My Češi opravdu nejsme vždycky takové karikaturky: Kde je co zadarmo, kde co sežrat, kde co obejít, jídlo sebou, aby se ušetřilo. Takoví jsou jenom zdejší burani. Je potom smutné vidět, jak tu svoji slámu z bot trousí i v cizích krajinách a dělají nám ostudu, ale to už je holt riziko volného pobytu osob.

14 2
možnosti
Foto

Požádat můžete. Ale jinak máte smůlu. Totální. Až budete psát o VAŠÍ návštěvě Vídně VY SÁM, pište si také, co chcete. Z Vás by byl ideální bolševický, t. j. komunistický šéfredaktor: ;-Ddiktovat o čem a jak má ten druhý psát. ;-D;-D;-D

A jen tak na okraj: ujišťuji Vás, že jako filmový režisér mám lidské povahy dokonale prostudovány a že ten vzorek českého lidstva, se kterým občas cestuji, mám vždy přečtený. ;-)

Nehledě na to, že pro pravdu se lidé nejvíc zlobí.

1 7
možnosti
Foto

Bože, to je cestopis! Fakt strašně zajímavý se dočíst, jak někdo nastoupil do letadla, letěl, dal si v letadle oběd, pívo, pak šel na záchod a pak zase z letadla vystoupil R^ Kam se na vás hrabou Hanzelka se Zikmundem.

Příště se na letušku tolik nerozčilujte, vypadáte jako učebnicový adept na mrtvičku, to vám za to nestojí. Zkuste si radši uvědomit, že na nějaké české soudružské rovnostářsví nejsou jinde zvědaví a každý má to, co si zaplatí, a respektuje pravidla.

Jinak vy jste si vážně doteď myslel, že se Kanáry jmenují po těch ptáčcích? To bych nečekal ani na obecné škole :-)

14 1
možnosti
Foto

Nikdo Vám nevnucuje, že píšu cestopis. To je jen Vaše zbožné přání člověka, který neumí zjevně přečíst jednu větu do konce: "o mých příjemných i jiných dojmech z tohoto překrásného kousku světa i celé dovolené". ;-) TAKOVÝHLE "ČTENÁŘOVÉ", JAK ŘÍKAL WERICH, TY MY MÁME NEJRADŠI. ;-D

1 8
možnosti
JS

Vy neznáte rozdíl mezi obchodní a turistickou třídou? Hlavně že jste se vyřádil na letušce.Rv

12 2
možnosti
Foto

Další inteligent. Vy jste toho asi moc nenacestoval, že? Obzvláště, když  letadle je uveřejňováno hlášení: "Toalety najdete v přední a zadní části..." A Vy je máte kde? ;-D

0 9
možnosti
JM

Kanáři tam nezpívají. protože jsou to "Psí ostrovy", od slova "canis" ;-)

12 0
možnosti
Foto

No jasně. A ostrovy se v originále jmenuji Gran Canabis, že? ;-)

0 9
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,21
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.