Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro Brity zcela běžná věc, legendární Colman's v prášku se dá koupit i u nás v Tescu. A pálí úplně stejně. Takže podtrženo sečteno, článek o prdu, zato na dva sáhy.

4 0
možnosti
Foto

Hlavně, že Vy jste se nezapomněl u p r dnout...;-)

0 0
možnosti
Foto

dodnes si pamatuju, že v návodu bylo napsáno - uksusu po vkusu.

Také jsem s ní neználky udivoval (štiplavá byle neskutečně). Ten prášek byl tak šedivý až by se jeden bál, že je to sádra. Tehdy jsem do toho dával slunečnicový olej a ten taky vypadal jako několikrát použitý. A ta zkušenost s uzeninama je taky dobrá, já měl to samý s máslem, udivoval jsem prodavačky tím, že mi stačilo jen 20dkg másla s tím, že až mi dojde, tak si koupím jiný.

1 0
možnosti
MK

Hořčičný prášek.....to by mne zajímalo, která ruská kafilerka to dodává. 

Normálně se totiž hořčice dělá z obyčejných hořčičných semínek a to i v Rusku. Jako "vlastník" první manželky, jenž byla z této ohromné země něco o tom vím. :-)

4 0
možnosti
Foto

Až si přečtete o čem vlastně píšu, tak nebudete plácat tyhle pitomosti. ;-) Párek můžete vařit tak jedině Vy, Kytková.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.