Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaktože Vám u aktuálního článku vypadla diskuse? Nic , jen jsem se chtěl zeptat na ty vlaječky "namísto vlaječek s československou a sovětskou vlajkou nám rozdávali vlaječky se znakem EU" To jako fakt? Kde to bylo?;-D

0 0
možnosti
Foto

No, vypadla, no... odznačil jsem to a už to nejde napravit...

Vlaječky EU se mohutně 1. kvěrna 2004 rozdávaly všude. Byl jsem tehdy na můstku, posléze už ani nevím snad na Výstavišti nebo kýho výra,která velká plochy to byla - byla to taková oslavenecká couračka. A všude "hostesky" rozdávaly vlajky a EU jiná mávátka. Jako bych to viděl včera.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 15,82
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.