Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... se nedivím, že Kyjev přehlídku zrušil. Kdo by to zacáloval ? Není nafta, není benzin, není kerosin - a pravidelná armáda v totoálním chaosu a rozkladu. Bohužel (nebo snad bohudík?) není co předvádět.

1 0
možnosti
JK

J62a91n 50K66o29t48t19a23s

9. 5. 2014 10:54

Nesouhlasím s duchem tohoto blogu, autore. Je to ruský svátek, celého Ruska a my nemáme právo ho vůbec komentovat. Vstupujeme na jisté posvátné území a chováme se tam jak slon v porcelánu. trapné....!!!!RvRv

2 0
možnosti
Foto

Z toho je vidět, jak jste zmanipulován médii. Pletete si komentáře a zprostředkování informací. To je opravdu trapné.

Až na dvě osobní věty jsem v článku uvedl fakta, která dokonce prezentovala samotná TV1.

A zbytek je bez komentáře.

1 0
možnosti
LZ

Tak Rusko už jste zkritizoval, ať třeba i oprávněně, ale co takhle kritika našich médií, kdepak je nějaký článek o tak významném dnu v našich dějinách? Nebo raději počkáme pár let, a opět vyjdeme s mávátky, a budeme děkovat svým osvoboditelům, akorát ty mávátka již nebudou rudá, ale červenobíle pruhovaná?

2 0
možnosti
Foto

Já jsem netušil, že jste můj blogerský šéfredaktor. ;-D Napište a zkritizujte to sám. ;-)

Ostatně, naše média všichni znají. Ta ruská už méně. A není nikdy na škodu si připomenout pravdu o "ruském medvědovi".

1 1
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.