Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filip tam nejel na oficialní cestu-možná proto jste o tom nic nenašel.

pokud by tam jel jako vyslanec ČR / respektive sněmovny / nepochybně by o tom zpráv bylo dost.

Navíc pokud by to byla oficialní cesta nepochybně by ji panu Filipovi propláceli-k tomu nevidím jediný důvod-jet dělat ostudu a ještě za naše penízeRv

Osobně jsem rád, že pan Kalousek na to poukazal a povedlo se mu to zarazitR^

0 3
možnosti
Foto

Jistě, pracujme na co největší naší izolaci ve světě.

Vždyť už jsme pro smích i zemím NATO a ostatní svět nás totálně ignoruje jako proamerické poskoky. Kalousek, Schwarzenberg a TOP09 jsou plně srovnatelní s Bilakem a spol, když chtějí v naší zemi cizí vojska.

Ani za totality jsem se tolik nestyděl za to, jak nás vnímá okolní svět.

3 1
možnosti
Foto

Zbytečný povyk, Kalousek důsledně pracuje na co nejnižších volebních preferencích TOP09 a zvýšení preferencí komunistům.

Vždyť Kalouska by současní komunisté mohli vyučovat ve slušnosti.

3 1
možnosti
SB

Souhlasím s Vámi, že Filipova cesta do Moskvy je zbytečně dramatizována, protože naprosto nic nezmění na světové politice.

5 1
možnosti
SN

:-) Zase měl důvod vystoupit velký vlastenec Kalousek !  R^R^R^

4 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.