Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já dost trpím, protože v poslední době se slovo Mimoň často objevuje

v médiích a vždy zpozorním, cože se to u nás zase stalo, protože bydlím v Mimoni.

0 0
možnosti

Naladil jste mě. Zajdu se na film podívat. Zvlášť, když město Mimoň mám za kopcem...:-)

0 0
možnosti

Není mi jasné, proč se autor musí neustále vymezovat vůči Mirce Spáčilové... Nebo je to tak, že bez znalosti jejího názoru by si autor nedovedl zformulovat ten svůJ? Potom to ale znamená, že Mirka Spáčilová je opravdu dobrá kritička (což si mimochodem myslím už dlouhá léta).

0 0
možnosti
Foto

Máte zajímavou logiku, ale mně opravdu nestojí za to, abych Vám to vyvracel.

Co je to "dlouhá léta"? 25 let po sametu? To já ji znám od té doby, co jsem začal působit v oboru.

A že se vymezuji proti její kritice? No a co? Nesmím? Já Vám Váš názor neberu.

0 0
možnosti

Film jsem neviděl, ale paní Spáčilovou, po dlouhých a dlouhých letech, považuju za vynikající  nejenom filmovou kritičku....

1 0
možnosti
Foto

Já speciálně proti Vám, pane Havránku, nic nemám. Je-li paní Spáčilová dáma srdce Vašeho, opravdu nic proti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,43
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.