Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tam by se mi líbilo...;-) Jdu na průzkum....,  do ledničky... :-)

0 0
možnosti
Foto

Riskla jsem to, i když hladová. Ještě že běžím na oslavu:-)R^

1 0
možnosti
JO

Já jsem hmyz jednou zkusil, přímo od tohoto kuchaře. Udělal jste chybu:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale z mého pohledu neudělal.

Patří mezi několik věcí, které rozhodně v životě nehodlám udělat, jako např. shlédnout Titanic nebo Kolju, číst cokoli od Remarque nebo Hrabala, vzít si na sebe džíny, pít vlastní moč, skočit bungee jumping nebo padákem dvojseskok... a nebo si dát ten hmyz. :-)

0 0
možnosti
Foto

Michale vzhledem k tomu, že dnes jsem měl oběd výborný, Váš blog mě nechal naprosto klidný. Jeidné místo, které ěm poněkud znervóznilo, byly s tím  smaženým hmyzem. Ale slovní hodnocení mě nechalo klidným.R^

1 0
možnosti
Foto

R^ i když se jmenuji Martin - ale pravděpodobně sjem se dneska opravdu dobře a hodně najedl, že jste přehlédl takový detail ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.