Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J43a87r22a 56R58a97n53k

1. 6. 2016 0:17

Takze uz jste z Tokia zpet? Chtela jsem se s Vami spojit, otazky na hotely:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano jsem zpět - nechte mi kontakt na martin.faltyn@seznam.cz - nebo totéž ve vzkazech autorovi.

0 0
možnosti
Foto

I36v38a94n 24M94a95r68e52k

31. 5. 2016 20:46

Ne nadarmo se říká : "má řečí jako holič v sobotu" 8-o No a ostříhat jako "za starých časů" . . . to půjde těžko, pamatuji se,že mě p.Mechl - holič stříhal za 1kčs, později to nepřejní komáři zdražili na 3kčs8-o Dnes tatáž "procedura" stojí u nás 80czk, ale nelituji, vždy si v pohodě podebatuji s kadeřnicí ke které velmi rád chodím R^

1 0
možnosti
VV

Zajimalo by mne kde vas ten holic za tu jednu korunu strihal. Pamatuju se, ze ceny byly vsude stejne, a pred menovou reformou v roce 1953 stalo ostrihani 10 korun. Po reforme bylo za 2 koruny a v prechodne dobe jste se mohl nechat ostrihat za 100 korun starych.

0 0
možnosti
SH

R^Nejde přece o to si se zákazníky povídat, ale nedělat z nich duté figuríny. Mimochodem co Vám na té hlavě za 110 korun takovou dobu, - měřeno dle délky historky -, střihali?:-)

0 0
možnosti
VV

Ano, to bejvalo, ze si holici a kadernici povidali se svymi zakazniky. Kdyz jim pak holicstvi a kadernictvi bylo znarodneno, na cas zmizeli svym sousedum aby se po case vratili coby porucici StB.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.