Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Největší smutek má aktualne.cz. Tam jsem dle titulků ani neměl odvahu cokoli roukliknout.

1 0
možnosti

Ano - média mají stejný (státní) smutek. Radostné je, že doba je jiná a lidé smutek nesdílí.

6 0
možnosti

Oni mají smutek, ale já mám radost.

Oslavím to stejně, jako jsem oslavoval smrt Břežněva: dobrým pivem ve značném množství. ;-)

14 0
možnosti
Foto

Skvělé, karma. Člověk má takovou potměšilou radost, že?

13 0
možnosti
Foto

K32a76r70e21l 48M45á71d11l80e

24. 6. 2016 12:31

Ono je v tom hodně radosti, ale také starost, jak moc bude ta chcípající kobyla kopat. A že bude kopat, to je jasné - musí odradit další, kteří už se staví do fronty.

8 0
možnosti
Foto

Britští stoupenci brexitu teď jásají, ale časem se dostaví kocovina. Rv

0 9
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,18
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.