Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J34a58r18a 14R76a56n93k

17. 11. 2016 4:06

Something new in East?8-o

0 1
možnosti
IJ

Jak kdo vypadá je mi upřimně šumafuk, ale neprofesionální chování Tvarůžkové v rozhovoru se Zaorálkem je už hodně za hranou. ČT už překročila všechny meze únosnosti...

1 1
možnosti
Foto

Jak bych to řekl: tady pomůže jedině metoda Augiášův chlív.

0 1
možnosti
Foto

Jinak se už tím UHD docela dost zabývám a jsem skeptik. Zatím je jen několik volných demo kanálů na satelitu. Pak je tu pár placených kanálů též na satelitu, ale pro nás v podstatě nepřístupných, protože Německo např. prodá přístupovou kartu jenom Němcovi. Takže zbývají internetové půjčovny, s tím moc zkušeností nemám. A potom na černo stažené filmy. Ale ani tam zatím nabídka nic moc není (myslím nativní UHD, nikoliv přepočítávané). Takže chybí zdroj.

-----------------

Co se televizí týče, tak by to mělo splňovat standard Smart Ultra. Ten definuje např. bitovou hloubku barev, HDR a pár dalších věcí. Zatím to splňují jen nejvyšší Samsungy, Sony a pár jiných dražších strojů. Pokud by to člověk zakoupil, tak to má smysl opravdu jen při obrovské úhlopříčce. Já osobně jsem si dal za cíl 75" (189 cm). Zatím Samsungy od 100.000,- nahoru. Pak je na mall.cz nějaký Číňan za 79.900,-. Má sice HDR, ale není to úplně top. Takže počkat až:

- bude aspoň jeden program nativně vysílající,

- slušná nabídka filmů na inetu nebo v půjčovnách,

- kvalitní velké televize do 60.000,-

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za velmi zajímavé technické vysvětlení. R^

S tím přístupem k použitelnosti UHD lze jen souhlasit.

0 0
možnosti
Foto

Už aby tady 4k bylo. Občas slintám v obchodě nad demo ukázkama. To je fakt paráda!

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.