Diskuse

Čtvrté kočičiny jsou tady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásní kočičáci,krásné fotky:-)

Jen si Vás dovolím trošinku opravit-Vy nejste majitelem,ale majetkem;-)

0 0
možnosti
Foto

Fascinuje me , ze můžete mít věci na stole, naše kočky si nás asi pěkně vycvicily, protože uklízet musíme i to, co stále potřebujeme.:-)

1 0
možnosti

neboj Soňo,ono ho to přejde,až mu shoděj nebo nějak jinak zničej něco,co mu bude chybět....a bude to jeho chyba a vina, protože si to měl uklidit... to je přece kočičím posluhám jasný ;-D

0 0
možnosti

:-)V takoví andílci, to jim kouká z očí :-)

1 0
možnosti

Máte krásné čičiny V:-) a prakticky všechny ty obrázky jsou mi důvěrné známé, mám doma dva kocoury a letos k nim asi přibyde ještě jeden.

A co týče koček u stolu - alespoň máme to jídlo vždycky o chlup lepší ;-D

2 0
možnosti

Kočky mezi jídlem jsou stejné jako dětské pacinky mezi jídlem. Bacilama to bude olepené podobně, jen ty jedny jsou chlupatější, tak proč se pohoršovat :-)

5 0
možnosti

Naši 2 5letí kocouři se mohou po stole válet jenom během noci, když spíme a tudíž je nevidíme. Proto zásadně na stole nenecháváme ani zbytek jídla, co by je motivovalo k prohlídce.

2 0
možnosti
Foto

No tak to bych se já musel vystěhovat a nechat prázdný byt; ty naše pacholky zajímá vše. ;-D

0 0
možnosti

R^, jsem zvědavá, kdo se bude pohorsovat nad kočkami na stole mezi jídlem. Ale já to nejsem, ne že bych našim 2 kocourům dovolovala se válet na stole, ale mám pochopení.R^

3 0
možnosti
Foto

No, v poslední době to řešíme především stylem předposledního foto: kocoury (oba jsou kluci) popadnu pod paží a přesunu je do vedlejšího pokoje a zavřu dveře. Jinak by člověk nevěřil, že hodinu, hodinu a půl před tím každý sprásknul průměrně 150gr kvalitnější kočičí stravy. ;-D

1 0
možnosti