Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, je volební rok;-D

0 0
možnosti

Máte recht, ptáte se naivně, ne-li přímo blbě.

Leč nezoufejte, tuhle Macek o kousek níž je ještě blbější.

0 0
možnosti
Foto

Pod Útvarem boje proti dezinformacím se houpe židle, potřebují obhájit svoje židle. Proto není vyloučeny, že hackli ministerstvo zahraničí, aby získali důvod pro existenci

1 1
možnosti

No, zřejmě tomu, kdo jim to hacknul, komu asi tak jinýmu...:-)

0 0
možnosti

Tak to bylo první, co mě napadlo, že je to prostě "fake news" a zcela účelová a manipulativní dezinformace jako stvořená pro Chovancovy chovance.

Je zapotřebí mít důvod k dalšímu salámovému zpřísnění dohledu internetu, že....

Mimochodem, jak to tak ti naši špijóni ví, že ty hackerské znaky u Zaorálka jsou stejné s těmi znaky hackování demokratů v USA? Je tam stejný zdvižený prostředníček s nápisem Voloďa?

2 1
možnosti
Foto

J23a76k74u82b 53R32o96t59h

31. 1. 2017 18:52

Proč, když o věci nemáte ani příslovečný ánunk (ahnung), musíte komentovat? Nějaké nutkání?8-o

2 0
možnosti
Foto

Možná, že je zajímavé, že ten hackerský útok byl proveden tak, aby si toho všiml i bdělý ministr po probdělé noci.

Jak známo, existují možnost přečíst emaily, aniž by si toho kdokoliv všiml.

0 1
možnosti
Foto

I36v18a98n 58M73a32r34e87k

31. 1. 2017 17:30

Nabeton v tom o5 má "prsty" Putin . 8-o

0 1
možnosti

J58i28ř35í 40N94o39s92e44k

31. 1. 2017 17:16

Hned od první minuty mi to připadalo jako false flag. Jistě, obviníme Rusko. Bez důkazů, jen máme takový pocit. Záminka pro založení dalších Úřadů pravdy a posvěceným špiclováním.

2 1
možnosti
Foto

Převedu to celéna lehčí notu. S tím pocitem jste mi připomněl filmovou komedii Zdeňka Poskalského "Bílá paní."

- ...já mám takový pocit... vy nemáte takový pocit? -

Ta komedie je z tohoto hlediska velmi nedoceněná. Včetně závěru:

- Vždyť je to pravda...

- Ty pořád s tou pravdou! Drž hubu a plav!

;-)

6 1
možnosti
Foto

J71a32k60u64b 43R44o44t94h

31. 1. 2017 17:08

Autore, jistě víte, že lid z ČSSR, kteří, stejně, jako vy, studovali v Moskvě, často zverbovala KGB. U vás jsem si jistý, že ne. :-/

1 4
možnosti
Foto

To je jednoduché. Na podobné "verbování" jsem byl vždycky příliš čestný, pravdomluvný a otevřený a neměl jsem žádné chyby ani zlozvyky, na které by mne mohli utáhnout. ;-)

Krom toho, jistě víte, že pod svícnem bývá vždycky největší tma.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,80
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.