Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-)Pamatuji, jak na vojně, na vnitří straně telefonního sluchátka ( ale i jinde) byl nápis:

Pozor, nepřítel naslouchá!

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ ,,Kotelna, Simonides". Pokud to bylo ,,bez echa", mohlo to bejt i čistý;-) Ale ani dnes to nebývá bez echa, např. ve ,,founu". Na ,,písíčku" se občas objeví výstraha, že Vaše aktivity mohou být sledovány. Pak ovšem následuje nabídka výhod. služeb za menší poplatek, která tomuto riziku zamezí. Inu, také ,,záruka. Skoro;-D Jinak ,,tvítování či ksichtbuk", stejně jako ,,skajp", jsou v podstatě otevřené dveře do baráku :-(

1 0
možnosti
Foto

Když jsem si v Japonsku pronajal soukromý byt a ptal jsem se po klíčích, kdy mi budou předány po příletu, bylo mi s údivem odpovězeno, že "jsou přeci uvnitř". 8-o

Jiný kraj - jiný mrav.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.