Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martine..., lahodny margarin??? to opravdu existuje?

a proc si neletel taky???

0 0
možnosti
Foto

V práci už na mne nevybylo potřebné volno, Marku. Ale děkuji za optání.R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Martine, gratuluji k přípravě sendvičů. Problém mám ovšem s větou o chlebu, kdy píšeš: Pěkně z kulatého pecnu, žádná šumava. Asi se to změnilo, ale za mého mládí existoval jen jeden kulatý pecen, a to byla právě šumava. Pokud si vzpomínám, tak ta patřila k tomu nejlepšímu na pekařském chlebovém trhu, dražší snad byla jen "vejražka". Dneska se druhy chleba již nezabývám a pokud jsem donucen ho koupit, tak k nevelké radosti své paní preferuju ten zabalený a předem nakrájený.

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu Aleši; nicméně já to beru podle poslední "asociace". kdy jsem kupoval šumavu a byl to podlouhlý chléb...

0 0
možnosti

Poctivy krajic chutneho ceskeho chleba uz davno neexistuje. Hodi se leda tak na topinky opecene na sadle posolene a natrene cesnekem.

Toast, koupil jsem si nedavno cosi podivneho s nazvem Bohemia Toast. Dodnes nedokazu identifikovat z jakych umelych hmot byl varoben.

Ale ted jsem si privezl Pry Babisuv Golden toast, mohu doporucit.

Porad nemohu pochopit ta vycestovavsi, kdyz na otazku redaktoru po cem se vam nejvic styskalo odpovidaji po ceskem chlebu.

1 0
možnosti

musel byste, Vladimire, zit delsi cas nekde mimo...a pak byste videl, jak by se Vam po ceskym dobrym chlebu stejskalo

a jeste neco: od Babise nic nekupuju, protoze ho nechci podporovat..., ale priznam, ze toho lituju v pripade syru Olmin - ten se jim moc poved... ale nekupuju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.