Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J79a77r29a 56R57a77n59k

17. 9. 2017 3:35

Vyhrava ta ve vaneR^

0 0
možnosti
MK

Skvělý článek. Jako kočičí máma zažívám podobné příhody - naši kocouri jsou venkovne - domácí a v noci mi domů nosí živé myši nebo rejzky a hrajeme spolu na schovavanou. Ja je hledám.... btw. četl jste knihu od Marty Brtnikove Kočky mého muže? Doporučuji moc. :-)

1 0
možnosti
ZB

Krásný kocouři. A veselé historky, aspoň pro nezúčastněného čtenáře :-)

1 0
možnosti
JP

J41a96n 85P23a70l33l71a87s

15. 9. 2017 20:30

Dobrý večer, kluci jsou krásní, počteníčko chutné, karma.

Náš kocour Michal se před pár týdny dokonale ztratil v panelákovém bytě. Po dlouhém hledání a ostré manželské hádce (kdo za to může, ale začala si manželka) byl objeven pod polštářkem na gauči - dodnes jsme nepochopili, jak se tam dokázal zneviditelnit.

2 0
možnosti
JE

A stejně, přes všechny vylomeniny, jsou kocouři milovaní členové rodiny....mám stejné zkušenosti s naším kocourem Kubíčkem

2 0
možnosti
Foto

R^Tohle musim dat precist nasim kocicim dvojcatum. Urcite je to pobavi (jako me) a mozna v tom najdou i kus inspirace. Mnau.:-)

2 0
možnosti
LI

Znám a ráda po ní sáhnu. Robin pobaví, není o politice.

A proč nenapsat to co cítíte ...)))

Přeju úspěch;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Souhlasím s Ludmilou ( a zároveň ti popřeji krásné jmeniny);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.