Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...tápu v paměti na doby kdy za ODS vy vařovali pobláznění viliči ze svého voleblí guláíš a najednou koblihy a to je málo nó maso je maso!!

0 0
možnosti

Tak teď si nejsem jistej, jestli vážně věříte že na tom ubrousku z bageterie jsou skutečná Okamurova slova:-) I když uznávám že v jeho případě je to matoucí a klidně by to byl schopen říct doopravdy.

0 0
možnosti
Foto

To víte, že to je marketing, reklama a volební stvořenina nějakého copywritera.

Stejně jako Bartošův hit bude asi kolektivním textařským dílem.

Nicméně: s klienty se nežertuje ani v reklamě ani v politice a nějakým schválením to tím pádem projít muselo.

Čemu já po těch letech u filmu, v reklamě a médiích věřím nebo ne, je poněkud irelevantní. ;-D Ale děkuji Vám za Vaše obavy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.