Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mohl jste si ušetřit práci, zvládla by to jedna věta. Všechno/Všichni stojí za h....

Jinak je úsměvné házet do jednoho koše neumětela Soukupa a jednoho z mála profesionálů Veselovského...

2 0
možnosti

Přesně. Většina těchto blogerů nemá co říct, ale myslí si, že bez jejich mouder (obzvlášť pokud jim bylo 60 a byli v Rusku) tady nemůžeme zůstat.

0 0
možnosti

S něčím souhlasím, s něčím ne, ale vypíchl bych ten komentář k Pirátům (které jsem nevolil). S tím silně nesouhlasím a z vaší strany se jedná o čirý předsudek, u něhož se brzo ukáže, jak hodně je mimo (už se to koneckonců ukázalo na komunální úrovni).

2 0
možnosti

V41í19t 21O96ž76a42n14a

22. 10. 2017 17:30

Pan Faltýn nevolil nikoho.

0 0
možnosti
Foto

Těší mne, že si to myslíte. To mi jen dokazuje, že jsem tento blog napsal dostatečně nezávisle a nestranně. ;-)

0 1
možnosti
Foto

ne, že bych se vším souhlasil, ale se závěrem opravdu nelze nesouhlasit. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,79
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.