Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu by mě, pane Faltýne, zajímalo, co myslíte tímto: "Hraju ovšem férově. Rozhodně nepráskám malé živnostníky, maloprodejce apod."

Já osobně bych za "práskání" považoval, kdybych zjistil, že některý z maloprodejců mi nedal účtenku nebo na ní chyběly ty EET kódy.

Pak bych to ovšem nemohl "práskat" skrzevá Účtenkovku nýbrž rovnou na FÚ. To ale nikdo nedělá, i když se těch účtenek nedočká.

1 0
možnosti
PM

P87e27t55r 29M91u18n94z34a55r

13. 11. 2017 8:40

"důvod nepřijetí u některých jsem nepochopil" no v 99,9% případů špatně napíšete nějaké písmenko nebo číslici. To je celé, já dosáhl chybovosti 3 špatné na 50 zadaných.

0 0
možnosti
PD

P36e10t15r 14D78r35a84p24a92l

13. 11. 2017 8:51

nemusí být pravda...mě to nevzalo dvě z jednoho obchodu, takže chyba bude někde na jejich straně přijímače

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.