Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdybyste zu minuly tyden nekritizoval fotky jedne blogerky, videl bych ty vase dnesni asi jinyma ocima. Od kritizujiciho odbornika jsem opravdu ocekaval mnohem vic.

0 0
možnosti
Foto

Já se také neprezentuji jako fotograf, pokud jste si nevšiml. A ještě, toto jsou, jestli jste si všiml, komentované obrázky z trhů... A to je trochu jiný, reportážní žánr, než umělecká fotografie. Proto jsou také moje fotografie bez jakýchkoli zásadních úprav. ;-)

Ostatě, pokud se pamatuji, autorce jsem vtýkal výběr a řazení fotografiíí beze smyslu. Tak v mém případě se jedná naopak o přísně účelový výběr.

Zbytek musíte, zejména technický stav fotografií, reklamovat u Steve Jobse, celé jsem to fotil iPhonem 5S, který vznikal ještě v jeho režii.

0 0
možnosti

J86i14r35i 90T43i57c42h58y

10. 12. 2017 17:37

Kdyz jsem vloni v lete navstivil Drazdany, prekvapilo mne, kolik je tam zachovano krasnych historickych budov. Predtim jsem se zdrahal navstivit Drazdany, kdyz jsem vsude cetl, jak bylo vse vybombardovano a nic tam neni k videni.

0 0
možnosti

Oni dodneška rekonstruují a obnovují, posbírají kdejaký původní kámen ze stavby a zasadí ho kam patřil.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za tipy V

Pokud se týká menších měst - samopojízdý nejsem, takže jedině když mne tam někdo doveze. A handrkovat se mi veřejnou dopravou se mi příliš nechce. Na mlj vkus tam až příliš často hrozí nebezpečí nevychovaných individuií. Každopádně děkuji a uvidím příští rok.

Vánoční Salzburg jsem absolvoval před dvěma roky a s radostí si jej odpustím. To město mám raději bez vánočního cirkusu a havně neuvěřitelně přecpaných kaváren.

Dixielandový festival není špatný nápad, ale i když z jazzu mám zrovna tento žánr rád, tak festival je přeci jen na mne trochu moc... I když... Kdo ví?

0 0
možnosti

Zkuste navštívit Drážďany v květnu v době dixielandového festivalu. Je to několikrát lepší než adventní trhy. V době pořádání festivalu je Labe jejich Mississippi.;-);-)

0 0
možnosti

Drážďany a Vídeň tak tam jsou sice pěkné trhy,ale ta masa lidí je už přes čáru,když už tak tedy ve všední den víkendy jsou naprostý masakr to už nemá s vánoční pohodou nic společného!

Mě se třeba zamlouvá Salzburg kde samotné město tvoří 50% atmosféry.

Na otočku z Budějovic není špatný Linz.

0 0
možnosti
Foto

J85i49ř30í 98K60i11n64d71l

10. 12. 2017 13:42

Jezdil jsem do Drážďan cca. 11 let. Vloni a ani letos tam nepojedu. Proč ? Kvanta lidí, ceny letí nahoru. To raději jedu se juknout na malé vanoční trhy v malých městech, jako Míšeň, Pirna, Seifen a podobně,

1 0
možnosti

I94v57a36n 63Š97t89í24p61e83k

10. 12. 2017 13:39

Zkuste taky někdy Míšeň, je kousek cesty od Drážďan.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,77
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.