Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jste šikula, jak jste vyřešil problém s tabletem v pouzdře!

Vím, že to do diskuse sem nepatří, ale zkusím se optat: Myslíte, že vyřešíte problém můj? Taky jsem si za pár set koupila pouzdro s klávesnicí a protože tablet mám bez ochranné folie, fungovalo to bezva! Do té chvíle, než mi při zabrždění auta přeletěla taška (já vím, měla být zavřená) a vše putovalo na podlahu. Tablet přežil, přesto, že vypadl. Nepřežilo totiž pouzdro, respektive nárazem se ulomila levá horní pacička - ten roh, co tablet v pouzdře držel. Koupit se to nedá, slepit taky ne. Poradíte mi? (Že si mám koupit nové pouzdro mi už poradil ten pán v obchodě :-()

Díky předem.

0 0
možnosti
Foto

Upřímně: práce s těmito materiály je vždy komplikovaná a oprava téměř nemožná. Zkuste jedině nějakou opravnu mobilů... jestli by se někde nenašel koumes, co by to vyšpekuloval.

Pak už zvývá jenb HODNĚ blbá rada: přidržet to celé velkou gumou... Blbější je snad už jne "koupit si nové", ale mám obavy, že nic "lepšího" Vám nezbude.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 16,14
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.