Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čau, Martine, také jsem se divil, že komedií století se stal zrovna tenhle film. U Poledňákové mi vadila ta metoda krásná příroda - konec hnusné velkoměsto. Speciálně u "Světa" mi bylo navíc líto Satínského, jak mu jakoby unesou to dítě, nechápal jsem, proč a hlavně za co mu tenhle "fór" kumpáni provedli. Podle mě komedii Poledňákové jednoznačně převyšuje "Vesnička" a úplně ji válcuje dodnes (z mého pohledu) nepřekonatelný Vrchní, prchni. Hezký večer!

2 0
možnosti
Foto

No, máš naprostou pravdu.

A co víc, když porovnám jiné filmy "století" - tak to prostě vůči nim bylo naprosto nespravedlivé.

1 0
možnosti
Foto

Martine, zdravím dnes obzvlášť zvesela. :-) A byl jste taky na natáčení folklorní taneční scény U Malířů? Tam jsem totiž byla já a tancovala čardáš.;-D Měla jsem rudé šaty, tak když jeden tohle ví, dokonce mě i vidí! 8-o Vytáčím se šrégo přes plátno. Dneska už jsem se na sebe nekoukala;-D VámR^R^R^

0 0
možnosti
PH

Hezky napsané, rád čtu takové filmové vzpomínky.

0 0
možnosti
Foto

R^dík za zajímavý pohled do zákulisí kam se běžný smrtelník nedostane;-)R^

2 0
možnosti
PL
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.