Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

je mi 48 a čas od času se mi taky udělá. většinou na hodně nepříjemných místech. manželka je na tom ještě hůř. ale třeba je to známka toho, že hormony pořád ještě žijou

0 0
možnosti
Foto

mě to přijde, že mi ty hormony žijou jen pro ty beďary.;-D

0 0
možnosti
JB

J68i64r15i 75B39o91r

6. 7. 2018 13:28

Moc hezké téma.Takové sváteční.

0 0
možnosti

Děsím se, s čím přijdete příště. Když to není váš obrovský teřich, tak jsou to plesnivé zarůstající nehty na nohách nebo beďary na obličeji...hmm

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.