Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ten toaletní papír je krásnej:-)

abych zůstala u tématu: Zkouší si pán v obchodě nové boty a jak se naklání tak mu unikne pšouk. Moc se prodavačce omlouvá. To nic dědo, až vám řeknu kolik ty boty stojí, tak se rovnou po...

no nic moc já vím ale furt lepší než ta věčná politika tady;-)

0 0
možnosti
PK

Pozitivní energie je to co i já hledám a zde od některých pisatelů spíše rezonuje zlo a nenávist....to je třeba pak po přečtení provést jakousi duševní dezinfekci, zvláště jedna paní je výrazná v tomto oboru.

Mimochodem , začal jste stolicí a protože mám dosti přátel mezi lékaři a jejich doporučení rád následuji, tak taková malá kolonoskopie, zvláště když je výsledek negativní ovlivní duševní vývoj, snad jen to pití je náročný......věřte každoročnímu absolventovi...;-D

1 1
možnosti
RP

Já, která mám kolem sebe několik dětí vím, že jsou z každého obrázku jak na ubrouscich tak i toaletním papíru nadšeny a pandy zbožňují. Je jim jedno jeho použití:-) Jinak pište dál, život není jen o stálém kritizování nebo politice.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 15,75
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.