Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Za totáče to byla dobrá příležitost, jak se pobavit v kině. Dneska už se na něj nedívám ani z nostalgie. Tento typ humoru už tak nějak vyčichl.

0 0
možnosti
Foto

La pardon... psal jsem to v noci a po náročné pracovní směně. Blbě počítám normáolně, natožpak za daných okolností.

0 0
možnosti
DR

Já naprosto souhlasím. Jeden z mých nejoblíbenějších herců, jeho filmy jsem viděl snad stokrát a nikdy na rozdíl od těch současných "demokratických" hrůz neomrzí. O režiséru Zidim který toho samozřejmě natočil daleko víc a ne jen s Funésem, opravdu diskutovat netřeba. Jeho filmy, to je jedna perla vedle druhé.

1 1
možnosti
Foto

S tím jménem je to podobné jako s městem Le Havre - což se taky nečte Lávr, jak je u nás zvykem. Nebo jméno Eiffel, že? Jinak pokud jde o filmy s Funésem, při jejich sledování se mě vždycky zmocňuje pocit, že v takovém světě bych chtěl žít. Od té doby šla většina věcí jen k horšímu, bohužel...

5 0
možnosti
AL
SN

:-)..........Souhlas ! S tou francouzskou výslovností jeho jména jste mě překvapil! Ale....obávám se, že kdybych to takhle vyslovil ve společnosti kde je zažité Finé, tak bych se asi ztrapnil ! R^R^R^

3 1
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.