Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žasnu nad některými diskuzními příspěvky, z nichž většinou čiší závist. Kluk, který měl dětský sen stát se režisérem a podařilo se mu ho splnit, byť za cenu studií v Moskvě, je za to kritizován porevolučními listopadovými "hrdiny". Právě těmi, co měli stejné možnosti jako Martin. On nepochází z prominentní rodiny, prostě měl píli a talent, jako režisér i jako herec a dokázal se prosadit. Jenže ti polistopadoví "hrdinové", co nikdy nedokázali nic, se jen snaží hledat hnidy a dehonestovat úspěšnější. Je to ale vizitka lůzrů, kteří svůj životní neúspěch dříve sváděli na komunisty, nyní na Babiše a Zemana. Téměř třicet let po sametovce je to smutné konstatování...

1 1
možnosti
VV

Opravdu nechapu souvislost s klukem, ktery sel at uz z jakehokoliv duvodu studovat do Moskvy a soucasnymi politiky.

Ovsem kazdemu soudnemu cloveku je snad jasne, ze do te Moskvy nemohl jit studovat jen tak nekdo.

On vubec tenkrat jen tak nekdo nemohl jit studovat pane Preslere. Vy jste mohl?

0 1
možnosti
Foto

Děkuji všem, kteří vědí lépe, jak to bylo. Zejména v mém životě ;-D

1 0
možnosti
RP

Na trom kontrarevolučním Rudém Právu a dalších tiskovinách jsem se učil číst.

Bylo mi právě pět a měl jsem jít v září do prvního ročníku základní školy. A nějak jsem měl v srpnu "dost času" a tak jsem u stolu slabikoval noviny a kalendáře.

"Ruští okupanti, táhněte domů" a podobná hesla coby názvy článků.

Něco podobného s těmi hesly pak bylo o sametu v Listopadu 89, akorát to nebylo v novinách, ale byla to hesla na plakátech, kterými byly polepeny autobusové zastávky a další plochy, které neměly "vlastníka" a byly tak volně k dispozici k plakátování.

2 0
možnosti
Foto

Nebýt Moskvy, tak nemá Troška poskoka:-/;-D

1 1
možnosti
JR

J72a42n 84R55á12ž

8. 8. 2018 12:29

No, četl jsem lepší sebeobhajoby. Jak těch hříšníků z období t.zv. Pražského jara" , kteří chtěli přežít ve funkci i v normalizaci, tak i těch, kteří se chtěli etablovat po listopadu.

Vzhledem k tomu, že jsem starší a s režimem jsem se střetával často, mám o některých pasážích dojem, že se jedná spíše o pohádkové vyprávění.

Tož asi tak!

5 1
možnosti
Foto

I51v44a38n 94M84a49r83e91k

8. 8. 2018 12:43

Tož souhlas p Ráži, osmašedesátý si pamatuji velmi dobře, vím jak to tehdy, i potom chodilo.

0 0
možnosti
Foto

I86v87a94n 88M60a55r15e56k

8. 8. 2018 12:25

No , až na to "Kypling" celkem v pohodě p.Faltýne.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, opravuji...

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně se Vás nechci dotknout, ale nějak mám pocit, že byste ještě mohl přidat tu O Červené Karkulce...

3 1
možnosti
Foto

A co, prosim, vidite jako pohádku?

1 0
možnosti
Foto

Ve světle vašich názorů a režisérských počinů mohu říci jen jedno - to zkrátka neokecáte. ;-D;-D;-D

7 1
možnosti
MB

Opravdu, velice dobré pojetí - článek jsem ocenil. Žili jsme v tom - nemělo to chybu! Opět se ukazuje, kde se začne přívlastkovat - tak to většinově dopadne blbě. "Vědecký" komunismus, "Naše" pravda, "Rudé" právo. 2 tis. slov Vaculíka, Chartu - jsme většinově nečetli, odsuzovali. 2 kroky vpřed - 2 vzad, Kapitál, Empiriokriticismus - taky nečetli - "Dobově jsme souhlasně pokyvovali hlavou". Ať žije 1 máj ! To byla doba - jako blázen ! S něčím se ale dá souhlasit - kdo seje vítr = Sklidí bouři, (No taky, jak se to vezme, viz dnešek) ... :-)

0 0
možnosti
LB

Domnívám se, že Lidové noviny z let 1967-68 jste na vlastní oči vidět nemohl, protože tehdy neexistovaly. Poslední číslo Lidovek vyšlo v únoru 1952 a další LN v samizdatu vydali Jiří Ruml a Rudolf Zeman až v lednu 1988.

V roce 1968 Svaz čs. spisovatelů uvažoval o obnovení Lidových novin, první číslo mělo vyjít snad v říjnu, ale v srpnu přijely tanky a bylo po plánech.

9 0
možnosti
Foto

byste se divila, co všechno v Moskvě mají;-D

7 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,21
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.