Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobře Vy! Díky za tip. Určitě vyzkouším :)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D ,,Pravou" ukr. hořčici jsem ,,šmáknu"l někdy v první polovině šedesátek na čundru.. Ovšem byla domácí a bylo to u ,,rusínů", žijících v tzv. sudetech. Upozornili, oč jde, ba až varovali. A opravdu ,,psala"R^ K domácímu zavařovanému vepřovému a dobrému chlebu, a pivkuR^

0 0
možnosti

Ano, i v nasem meste je pomerne silna ruska komunita, ktera dostala obcanstvi diky tomu, ze moha prokazat, ze v rodie meli nemecjkeho ovcaka. adiky ni mame ve meste i nekolik ruskych obchodu. Maji tam i rossijskoje morozenoje - sdelano v cesskoj respublike, a mnoho jinejch veci z vychodu. A opravdu mi chutna jejch horcice - mecta chozjajki, ta je vynikajici, lepsi nez dijon.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 15,37
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.