Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byli jsme ve Vídni několikrát, vzpomínám si - že kdysi i na Den otevřených muzeí (10. října?) Tenkrát tam byla hrozná zima. Od Dunaje foukal studený, syrový vítr. Navštívili jsme nějakou obrazárnu, ale chtěla jsem vidět hlavně Egyptské muzeum. Byli jsme v něm, je velmi rozlehlé, a byly tam vystaveny i egyptské mumie. Prohlídka trvala dlouho. Když jsme z něj vyšli, bylo nám zima a byli jsme hladoví. Zašli jsme do jakési boční menší restaurace, vím, že jsme tam šli nahoru po schůdkách - a objednali jsme si vídeňský řízek, kávu a sachr-dort. (Chtěla jsem je okusit). Nepochutnali jsme si. Řízek byl tvrdý a moc suchý, sachr-dort zase hrozně sladký. Káva ušla.. Manžel prohlásil, že já vařím líp.;-) Vídeń je krásná, hlavně její parky, a ta císařovna Marie - Terezie na koni je impozantní. Vážím si jí, jako ženy, která věděla co chce, a šla za svým cílem. Ale ty neustálé porody musely být pro ni úmorné. Moje babička i maminka se obě jmenovaly Terezie - asi inspirace jménem rakouské císařovny (tehdy i naší). Díky za pěkné počteníčko i fotografie, pane Faltýne. R^;-)

0 0
možnosti
AK

A co tafelspitz? Priste se tam na to chystam. Samozrejme nikdy nechybi Julius Meinl kafe se zakuseckem:)

0 0
možnosti
AK

A kdyz potom jedu dom na Moravu, tak si zpivam: “Jede sohaj z Vidna, ma konicka simla. Na nem retazecky, ej ze sameho stribra”. Juchu...

0 0
možnosti
Foto

R^ cestování nejsou vždy jen super zážitky-ale stejně to stojí za to-karmaa a déík za poutavé vyprávěníR^

2 0
možnosti
TN

Mate tam par chybek, spravne nazvy jsou Stephansplatz a Kärtnerstraße. Ja ve Vidni ziju tretim rokem. Preji pekne stravene dni ve Vidni. Mrknete se k Rathausu na vecer je tam promitani.

0 0
možnosti
TN

Doporuvuji se podivat do Kaisergruft u kapucinu (dostanete se tam z Kärtnerstraße), mam tam kamarada a potom do Klosterneuburg (dojedete U4 na Heiligenstadt a potom autobusem), je to tam prekrasne.

0 0
možnosti
PK

Podle účtenky Vás chtěl natáhnout Jugoš. Ještě že tam není napsáno Novák, Dvořák ...:-)

2 0
možnosti
Foto

No, proč myslíte, že jsem tu účtenku zveřejnil? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,68
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.