Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dva a půl chlapa a Rodina Smolíkova jsou moji favoriti;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Pro mne znělka k dětskému seriálu Křemílek a Vochomůrka. R^

0 0
možnosti
MB

Shrnul jste to výborně! Šel jsem ještě dále , do "Druhohor" ! - V této geologické éře jsem objevil - Trias, juru, křídu - I televizní dívánky pro ty nejmenší! Nevím proč, ta znělka mne doprovází stále, ČB kolotoč s ptáčkem mile, fascinuje dodnes ! viz - Vhttps://www.youtube.com/watch?v=7InRyntDNDc

1 0
možnosti
Foto

Paráda... take pamatuji, dokonce u pra-původní verzi, ne už tu trošku modernizovanou z Vašeho odkazu, kdy by postavičky z kolotoče už byly hranatější.

No a pak mych mohl dodat třeba Robota Emila, Rodinu Smolíkovu... Určitě bychom našli spoustu společných vzpomínek na tyto doby.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,18
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.