Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vidím źe jsem byla jmenovaná, zdravím tímto autora přispěvku. Ten obrat byl patrně z důvodu nějaké poruchy na jednom stanovišti. Tramvaj typu KT8 má oboustrané stanoviště. Mohlo se jednat o nějakou drobnou závadu, která nevyźadovala výměnu vlaku a bylo tak po konzultaci s vlakovým dispečerem uskutecněno obrácení vlaku tkzv "trianglem" který je v naší vozovně za vjezdem celého vlaku možný. To že lidé zůstali ve vlaku rozhodl dispečer, neboť podle předpisu je to možné, pokud vy při výstupu na širou trať hrozilo nějake nebezpečí. Vzdy toto určuje dispečer, nelze aby o tom řidič rozhodl sám bez služebniho přikazu. Dispečer by měl i informovat službukonajiciho výpravčiho vozovny, ze se něco takoveho bude dìt. Vrata do vozovny bývají standartne zavrená. Jdou ovladat na dálku čidlem nebo z vratnice nebo služebním průkazem , kartou zaměstnance. Toliko na vysvětlenou :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upřesnění a zajímavé vysvětlení. Každopádně to bylo to, čemu se říká "zážitek". ;-)

0 0
možnosti

Jůůůů, tam to znám. Ještě chyběla fotka, jak děláte vozovně pá pá. (Tu ironii máte za svůj příspěvek u mých Úžasňáků).

1 0
možnosti
Foto

Inu, já píši příspěvky i ohlasy ze zájmu a nikoli a la "oko za oko". ;-D

P.S.: Herecké a jiné umělecké výstupy (Kameňák, Čertoviny... - aby si jistí zdejší přisli na své), jakož i aranžovaná foto, pouze za honorář. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.