Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, jako ta soboto je u nás podobná, tedy až na maličkou odchylku- tedy v tom, že já jsem pejskař, takže na chystání sobotní snídaně, ale vlastně jakéhokoliv žvance přihlíží naše fenečka. Ale ono je to jedno, protože naši domácí miláčkové ( s oblibou a čím dál častěji tvrdím, že zvířátka jsou lepší jak lidi) nás doprovází všude. A tak musí být také obslouženi jako první.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je to přesně tak jak říkáte. ;-D Sotva vystrčím palec "z pod peřiny" tak první kam směřují mé kroky, po nezbytné hygienické vsuvce, je k miskám, kde za malý okamžik spočine něco dobrého na zub pro čtyřnohé.

Teprve pak přemýšlím, čim nakrmit, pardon, nasytit ty dvounožce.R^

1 0
možnosti
ND

Skvělé snídaně, já mám léta letouci snídaně stejné.

1 0
možnosti
Foto

Ještě jsem tam, milá Naďo, zapomněl na misky s ovesnými vločkami - často i vlastní směsi. V

Ale, jako vždy, když člověk něco hledá ve změti fotek, tak to nejdůležitější nenajde. A to v tom mám relativné pořádek ve formě měsíčních podsložek...

0 0
možnosti
Foto

R^. Jo, a i Frantovo ,,dobré a ještě lepší ráno" mělo a stále má i ,,něco do sebe";-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.