Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý, až na tu malou fotku, jinak skvělý článek, teď jsem ho četla podruhé. Škoda, měl jste tam být ve velkém formátu.R^R^R^

1 0
možnosti

Něco o ezoterice a různých východních náboženství i józe vím - a autor mě pobavil. Úplně nejlepší by bylo, kdyby řekl: Vím, že nic nevím.... Mimochodem hata-jóga se píše hathajóga. Taky jsem začínal s van Lysbethovou Hathajógou, už v 70.letech: nic jiného se v komunistickém ČSSR prakticky nedalo sehnat...Ano, duchovno z knihy bylo extrahováno - ale jogíni coby jakási uzavřená sekta znali ovšem i duchovní stránku věci - koneckonců za první republiky tu mohlo vycházet všechno. Takže díky za zábavu: líbí se mi to autorova trojí pravidlo: Ano, člověk nakonec zjistí, že nemusí!!R^R^ zachránit ani sebe - to už je docela pokročilá moudrost. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jen teoreticky hata-jóda se to psalo tehdy za komunistů. Alespoň já jsem to tehdy tak nalezl.

Jsem rád, že sem Vás pobavil. Každému co jeho jest, že?

0 0
možnosti
Foto

Vy nepřiděláváte problémy? Zkuste se trochu zamyslet.

0 0
možnosti
Foto

Raději se zamýšlejte Vy. A hlavně: nehodonťte a neodsuzujte jiné - konkrétní osoby.

Nechtějte, abych sáhnul do minulosti...

0 0
možnosti

Dnes nějak filozofujete...

1 0
možnosti
Foto

Ten blog měla být mimo jiné reakce na článek Zuzany Skotákové "Proč nejsem Bohyně a neříkám si Bohyně", která svůj blog zřejmě stáhla.

Přinejmenším, mně se již nezobrazuje, ani když kliknu v historii prohlížeče na odkaz.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS