Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fascinuje mě, jakou máte nad "sluníčkářem" intelektuální a morální převahu. Kdo by Vás pochválil, když se nepochlubíte sám? ;-D

3 0
možnosti
Foto

Dobře, máme tu sluníčkáře, byť přesná definice zatím chybí. Ale hledejme jeho opak. Tedy - slunce svítí ve dne, nesvítí v noci. Tedy logicky opakem sluníčkáře je

NOČNÍKÁŘ.

A už můžeme také nálepkovat. ;-D

12 1
možnosti
VF

I nočníkáře dělíme. Měl byste to trochu rozvést. Věřím, že budete úspěšný.R^

1 0
možnosti
VF

Stále nevím, KDO JE SLUNÍČKÁŘ.

2 0
možnosti

Jasně pokud vím, co na mého oponenta funguje jako červený hadr na býka, tak mu to tam pošlu a vzápětí z toho vyvodím určitě naprosto pravdivé závěry, v kterých se můžu následně rochnit ;-D

0 0
možnosti
MV

Mám za to, že zobecnovani je berlickou lidi s menším přehledem, Martine. U Tebe mě to, přiznávám, hodně překvapilo.

6 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste mu neporozuměl... Ale to se u lidí Vašeho druhu, p. M.V., stává... Mám zkušenost. Rv

1 1
možnosti
Foto

Zato diskuze s měsíčník, fobiky a jinými iky to je o vytribenene argumentaci jako bejk :-)

5 0
možnosti
JL

Kdybyste se držel aristotelské logiky, nepouštěl byste se do boje s větrnými mlýny.

3 0
možnosti
JZ

Jo, občas se objeví podobná kritika některých blogerů, kteří absolutně nezvládají diskuzi, jsou skálopevně přesvědčení o své pravdě, nevnímají argumenty druhých, nejsou ochotni ustoupit ani o píď, napadají druhé, komolí jména a k té kritice se přidá nálepka typu sluníčkář, lepšočlověk nebo podobná.

Jenže z blogerů, které jsem tak nějak zaregistroval, mi úplně nejvíc tato charakteristika sedí třeba na Libora Čermáka, který se právě vůči těm domnělým sluníčkářům a lepšolidem neustále vymezuje.

2 1
možnosti
JH

J11i16ř81í 39H42r79b52e20k

5. 4. 2019 19:48

Schopnost k názorům a tvrzením na základě obsahu a ne na základě toho, kdo je říká nebo kde jsou napsány, je nedostatková ctnost, která by se měla pěstovat od ZŠ

0 0
možnosti
Foto

To může být ošidné. Klasický dezinformátor to dělá tak, že nejprve říká samé (obecně známé) pravdy. Takže tím získá věrohodnost. A pak podsune jednu lež - a lidé uvěří. Za čas je má v hrsti a už mu dlabou všechno.

Klasickým exemplářem byl Voloďka Železný (NOVA - Volejte řediteli). Ten byl také náležitě vyškolen (východem).

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.