Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mne je uplne jedno, koho budete volit, zadny z kandidatu tam nechce niceho dosahnout.

Vsichni bez vyjimky se tam cpou jek kvuli tucne vysluzce. Vzpomenze jen na Komunistu Ransdorfa. Ten vzdy prisel, vyzvedl penize a hned zase odesel.;-D

0 0
možnosti

to byl fakt extra priklad

za jakou partaj byl...?

volit pujdu, neverim, ze vsichni jsou "ransdorfove"...

0 0
možnosti

Martine, dva pardony k tvemu blogu.

1/ nikdy jsem pri volbach nevolil toho, koho - jak pises - si "media preji, aby byl videt". a jsem si jistej, ze takovych volicu je stale dost

2/ paní Samkova - aktivuje sve nazory vzdy tesne pred nejakymi volbami (aktualne napriklad tady na webu), jeji volebni spot stoji za starou backoru - Apacka hazi vidle do EU - pane boze!!!! a v tv diskuzi, kterou jsem si nenechal ujit se chova jako hokyne a je vlastne rada, ze dostala "tak malo prostoru" - stejne "tak malo", jako kazdy ostatni kandidujici v diskuzi, kterou jsem videl

- o jejim "programu" snad ani nema cenu psat

0 0
možnosti
Foto

Marku...

1/Oba víme, že řeč je vždy o nerozhodnutých voličích.

2/ Paní Samkovou jsem vzal jako konkrétní příklad pro obecně platné mediální pravidlo. A důvodem bylo opravdu to, že si posteskla jak má málo vyděleno časdu - nikoli její program. Takže na ní bych se netočil - její osobní volební nabídka (ani někoho jiného) není meritem věci. Řeč byla o mediálním prostoru.

Pokud by mělo jít o "pardony", musel bych se zabývat analýzou obsahu volebních spotů např. Což nedělám a na ty příšernosti, co vidím koutkem oka v TV profesně netřeba marnit čas ani energii.

Takže to netřeba směšovat. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS