Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J20i49r27i 78K57o63u95k90l

5. 7. 2019 18:34

turecka strana Istanbulu me primo dojala.

Doufam, ze jste videl i tu "reckou"

1 0
možnosti
Foto

;-D Na to mám licenci... to víte, my blogeři.;-)

0 0
možnosti
IL

Moc pěkné povídání,R^R^R^ hlavně, že vám v letadle najíst dali. Minulý rok jsme letěli British Airline, a kdybychom se před odletem nenajedli, tak jsme byli hladoví. Stěstí, že přinesli vodu.

1 0
možnosti
Foto

S Turkish vám i na dvouhodinovém hodinovém letu dají slušně najíst.

0 0
možnosti
Foto

MHD v Istanbulu je něco co nechápu, nikde žádný seznam linek co kam jede, žádná čísla autobusů akorát ty tramvaje jsou jednoduchý. Jediný co má jízdní řád jsou vapury (lodě). To bylo moje nejoblíbenější spojení kamkoliv, protože odpadaly odpolední pravidělné zácpy v dopravě. Taxi jsem zkusil jednou a v pohodě až na to, že jsem měl pocit, že se nás řidič snaží za každou cenu zabít., ale 15 minut jízdy za nějakých 75 kč je úplně směšné.

1 0
možnosti
Foto

A místo Google map jsem používal Mapy.cz kde jsem měl Istanbul stažený a tudíž to nežralo data.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,18
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.