Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý , užil jsem si to a co pivo? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem si jedno a nevyfotil... Víc k tomu aktuálně nemám co dodat. ;-D

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Nechápu vaši poznámku ohledně ilegality. Poněkud off topic.

Pokud se týká dotyčného Australana... můžete ho zkusit vyhledat a zeptat se ho.

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,69
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.