Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martine, tomu se dá říct SILNÁ VŮLE. R^R^:-)

0 0
možnosti
JL

Konecne krasne prirovnani, pane Faltyne. Osobni prochazeni timto obdobim musim priznat, ze tu husu dnes nebudu mit. S manzelkou musime pockat na chladnejsi pocasi. (dnes bude jasno a 29 stupnu Celsia)

Toho krocana na 28 listopadu budu vsak mit. Tato tradice je v kazde zdejsi rodine dodrzovana do posledniho pismene. I bezdomovci budou mit ty "krocani" hody i s prilohou jablecneho "paje" Ja se tesim, ne na toho krocana, ale na ten "sraz" te nasi rodiny u jednoho z mich synu. Sedet uprostred te nasi rozvetvene rodiny, je opravdu ten nejkrasnejsi darek To letosni pripada na me narozeniny.

Ten svatek "Sv. Martina" take pada na oslavy tech obcanu sveta, kteri se zaslouzili o tu moznost sedet u stolu a tu husu si dat. (pekne vypecenou). 11. 11. 1918 skoncila 1 svetova valka. Je to oslava tech veteranu, kteri ten konec te hruzy zapricinili. Diky jim!!!

0 0
možnosti
ND

Mnoho husí nepadlo kvůli mně, naposledy jsem jedla husu asi tak před 45 lety :-)

1 0
možnosti
JB

J44i18r74i 46B48o50r

11. 11. 2019 12:22

Spojit pojídání husí a krocanů se "sluníčkářema",to už je opravdu paranoia.

0 0
možnosti
Foto

To je realita, vážený. A to je ještě slabý odvar proti tomu, co všechno spojují oni. Mám to z praxe... nebojte se.

A, ehm, kolik jich znáte Vy osobně?;-)

0 0
možnosti
VF

Vy tu dietu opravdu potřebujete.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já tu sílu k omilostnění husy v sobě nenašel...celý rok se člověk odbývá kachnou, tak jednou ....;-D;-D, karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.