Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Faltýnku, čtu Vás ráda, pište. A nevšimla jsem si, že byste se někdy "otíral" o režizéra Miloše Fomana, jak tu někteří "dušičkové" tvrdí. Pan režizér Forman je prostě veličina -a jak mezi českými, tak i světovými režizéry má své významné místo. A to je fakt. Jeho filmy jsou silné - jak obsahem, tak i zpracováním. A jestli jeden režizér mák druhému režizérovi nějaké profesní výhrady, je to zcela pocopitelné - není na tom nic špatného To laik posoudit ani nedovede. Nelíbí se mi, když někdo vytrhne nějakou větu s konextu - a pak ji autorovi neustále "mlátí" o hlavu. Považuji to za hnidopyšství.

2 0
možnosti
Foto

A k tomu zbytku blogu? Máte pravdu, umělec by se měl vyjadřovat k době, ve které žije. Nenadávat, nebrečet, a snažit se něco dělat pro lidi. Nejlíp ve své profesi, v tom, čemu nejvíc rozumí. (A dotaz. ak se Vám líbil včerejší televizní film Teroristka?)

2 0
možnosti
Foto

Tímto poděkuji všem diskutujícím.

Dál se nebudu k tématu "na jeden odstavec", které otevřeli, vyjadřovat.

;-D

Až někdo něco napíše ke zbytku 80% blogu pokud budu považovat za nutné, zareaguji i na to.

;-)

Hezký den všem.

0 0
možnosti
Foto

Nevymlouvejte se, nic si tím nepomůžete.

4 1
možnosti
Foto

vám ten Forman hodně těžce leží v žaludku

3 0
možnosti
Foto

Jestli mi něco leží těžce v žaludku, pane Matuško, tak je to jedině vepřo, knedlo zelo. Z Formanových filmů mám nejraději "Hoří, má panenko" a kdykoli mám na tem film "chuť", pustím si ho z Blu Ray.

Během své cesty do USA jsem měl dokonce naplánováno se s pane Formanem setkat, protože jsem mu přeposílal jeden scénář k realizaci, pokud by jej zaujal. Protože nejsem drbna, víte, tak zbytek tohoto příběhu si nechám pro sebe.

Jen dodám, že pan Forman zareagoval na scénář velmi přátelsky a pozitivně. Jeho odpověď mám dokonce někde uschovanou... možná o tom napíšu i blog.;-)

1 0
možnosti

nestacim se divit, Martine, kolik je v Tobe malosti a zasti

poznal jsem Te jako vtipnyho, zabavnyho chlapka a ted me sokuje napriklad to, co poslouchas, nebo to, jak stiplave pises o nekom, komu nikdo z nas nesahame po paty - a to nejen profesne - o Formanovi

je mi te lito

3 0
možnosti
Foto

To jsem rád, že mi je tě líto, Marku.

Hlavně mě těší jak si vykládáš věci v můj neprospěch..

Čemuž se říká, podle sebe soudím tebe.

2 3
možnosti

Pane Faltýne, často s vámi souzním, nicméně, i když skvělému Formanovi lze mnohé vyčítat, to "studium" v USA je vyložená podpásovka:-(

4 0
možnosti

no, učil se tam točit...jeho první film byl v podstatě propadák...

1 3
možnosti

dobrý pohled na situaci...

vznikají i nové protestsongy (zmíněný Xindl X např.)

0 0
možnosti

Miloš Forman "studoval" režii v USA? 8-o

2 0
možnosti

Miloš Forman vůbec nestudoval režii ale scenáristiku a to, na pražské FAMU.

Taková situace, že je omezené shromažďovací právo a je třeba nosit roušky, tady ještě nikdy v historii nebyla. A tudíž je neomalenost někomu se posmívat a

srovnávat to s jinou dobou.

1 0
možnosti
Foto

Mimo mísu: "počínaje tím, že bychom se stali čtrnáctou republikou SSSR ...".....už šestnáctou, Sovětská náruč byla velká :-/

4 1
možnosti

Text je plný nepřesností. Ale záměr je jasný.

2 0
možnosti

:-).....vidím, že Vás první veleslušná dáma, jak se projevuje i v jiných příspěvcích nepochválila, já to napravím.....výborně napsáno !R^R^R^!!

2 1
možnosti

Karel Kryl by se zděsil, kdo všechno se dnes ohání jeho jménem. Komunisté při demošce na Klárově hrají Kryla a do toho z podia mluví komouš Foldyna a proruská kolaborantka Lenka Procházková. Krylovy písně a citáty jsou nedílnou součástí facebookové stránky každého druhé obdivovatele Putina, našich starých dobrých časů a všeho, co zavání Vůdcovstvím.

Myslím, že Karel Kryl by na s. Foltýna ani nevys.....

6 4
možnosti

Možná by bylo dobré si pustit poslední Krylovu tvorbu a jak viděl nově se vyvíjející Demokracii a připomenout si, jak s ním "skuteční demokraté" zametli. Kdo ví, na koho a na co by se dnes pan Kryl vys... nebo nevy....

Jinak - děkuji za potvrzení pravidla, že "nejslušněji diskutující" diskutéři se řadí k příznivcům té "jedině správné" demokracie.;-D

8 1
možnosti
  • Počet článků 1307
  • Celková karma 15,81
  • Průměrná čtenost 1152x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.