Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z dezinfekce mám vysušené ruce, takže pořád krémuji.

Vnitřní dezinfekci užívám tu lehčí, bílé suché a krémuji chlebem se sádlem.

Hezkou sobotu, Martine.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, nápodobně a protože už je pozdě a já jsem v práci, tak připojuji také: hezkou neděli, milá Naďo.

0 0
možnosti
Foto

I48v98a78n 51V72e10s38e62l57ý

16. 5. 2020 14:28

Nejsem si jistý zda je to myšleno vážně nebo ne. Napíšu vám jednu věc - mých rukou se ještě nedotkla ani kapka dezinfekce a ochranné rukavice měly vždy natažené jen při nákupu pečiva v hypermarketu. A, ačkoliv z ohrožené skupiny obyvatelstva, stále žiji a těším se pevnému zdraví.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, pokud jste ať již náhodou nebo záměrně četl více mých příspěvků, tak jste možná vytušil, že je to psáno tzv. "lehkou rukou".

Neboli, nejsem dalek od toho nebrat věci vážně a dramaticky,

Když to přeženu a popíchnu moji osobní skjupinu hejtrů: jsem jako Shakespeare. V komedii umím najít i kousek tragédie a v tragédii... třeba se i na chvilku zasmát.

Pokud chci skutečné horory a tragédie, pustím si televizní zprávy. ;-)

Nadále přeji pevné zdraví a zdravý rozum, který - jak vidím - Vám evidetnte nechybí! R^

1 0
možnosti

No já jí (desinfekci) i piju a pravidelně, ta ze Skotska má cilnou účinnost,ale ta naše z jablek, hrušek je taky fajn..;-D

3 0
možnosti
Foto

...a zejména švestek. Mňam, mňam! R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS