Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zřejmě jste nepochopil, že stát pokud chce ekonomii podporovat, to nemůže dělat jinak než z vybraných daních. Tudíž tak jako tak to zaplatí občané, plátci daní.

Něco jiného je, že triky, které dělají obchody, restaurace atd. jsou trapné. Opatrní zákazníci si na to dávají pozor a na ně zpravidla nenaletí.

3 0
možnosti
PK

Myslím,že stát má i jiné zdroje financování..emise,půjčky asi i další...

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem se v jednom supermarketu napálila. Kokám, a vidím tam krabičky jahod, , cena 17 Kč. No nekup to... Až domy jsem zjistila, že ta lákavá krabička jahod nestála 17 Kč, anóbrž 75 Kč. Ta správná cena tam byla totiž pod tou velkou sedmnáctku droboučkým písmem upřesněna - za 10 dkg. A těch jahod tam bylo 450 dkg. Když jsem je přebírala. v dvě z nich byly navíc nahnilé. Ach jo. Ale jako správná hospodyňka jsem to vyřešila. Uvařila jsem jahodové knedlíky posypané tvarohem, takže docela dobrý oběd pro dva přišel každého tak na 45 Kč. Není to špatné řešen, ale příště si e dám pozor.. Po "koronaviru se u nás vyskytují různí koumáci. ;-) Díky za upozornění.

1 0
možnosti
Foto

Lidem jako Vy bych bych nechal vzít volební právo. Pokud jste si myslela, že Vám někdo prodá půl kila dobrých nezkažených jahod za 17 Kč, tak asi nejste moc bystrá. Pak jste nejspíš schopna naletět i na politiky populisty, kteří jsou schopni naslibovat vše možné a hlavně nemožné. Takových lidí je víc a výsledky voleb dle toho vypadají.

PS. Těmi jahodovými knedlíky jste to vyřešila dobře.

PPS. Znám Vaše blogy a znám Vás z diskusí, takže vím že až tak nebystrá nejste. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,20
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.