Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak ja vam rozumim, u nas kopou vodu uz rok:-PRv

0 0
možnosti
Foto

;-D

Děkuji. Inu, režisér musí mít pozorovací talent. :-)

0 0
možnosti
ND

Nojono, v Praze je to s vodovodním potrubím všelijaké... Proto jsme prodali vodu cizakovi a potrubí si nechali...

Hezké fotky, Martine, pobavily mě ty holínky :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Naďo, to byl detail, který jsem si nemohl nechat ujít.

A jako vždy, došlo na něj náhodou. V

0 0
možnosti
IL

I52v24a48n12a 36L96a28n46c72e

22. 7. 2020 12:09

S pitnou vodou se nešetří, přitom je tolik ubývá a žít bez ní nemůžeme.

2 1
možnosti
Foto

Kvalitní potrubí = základ šetření.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 16,42
  • Průměrná čtenost 1151x
Kráčím životem i médii, pokud je považujete za život. Jsem absolvent umělecké školy. Překročením 60 let jsem se přiblížil absolutoriu školy života. A jak se za mých časů říkalo: "Neraď, nebyl jsi v Rusku a není Ti šedesát" - tak, v Rusku jsem byl a šedesát mi už taky bylo!

Není proto nic snazšího ani těžšího než psát to, co si myslím. Cogito ergo sum. Et: Cogito ergo humor.

P.S.: Kdyby vám někdo tvrdil, že v důchodu budete mít víc času, tak lže.